torsdag 8 mars 2018

Hemmagjorda subway kakor


Vi älskar att äta på subway och det absolut bästa där är självklart deras kakor. Eftersom jag varit laktosintolerant i många år nu så kan jag inte äta dom. Men sonen älskar dom och äntligen har jag hittat ett recept så jag kan göra dom själv och då laktosfri.



Receptet som jag använder har jag hittat HÄR 


Nu har ju jag som sagt inte ätit subways kakor på många år men efter vad jag kommer ihåg så är dessa minst lika goda som deras. Min son är helt galen i dom och dom finns inte kvar länge. 


Vi har testat med kakao i men tyckte båda att det var godare utan. I just denna sats är det bara hackad choklad men i men förra gången vi gjorde dom hade jag även i mini marshmellows. Riktigt gott! Man kan ju välja vit choklad, nonstop, nötter och mycket mera. 









1 kommentar: