söndag 13 augusti 2017

Ljusglimtar v 32


Varje söndag samlar jag det finaste och härligaste som hänt under veckan. Sånt jag upplevt och känt. För att öka min tacksamhet och se hur mycket fantastiskt det finns runt omkring mig.
Idéen har jag lånat av Reaktionista som varje söndag delar med sig av sina stjärnögonblick

* att ha en fantastisk relation med Melwins farmor och farfar 

* fota fullmånen under månförmörkelse 

* få stöttning från flera håll när jag inte mår bra 

* se två falkar som majestätiskt glider över himmelen 

* köra över ölandsbron 

* sonens glädje när han får fota hjortar, får och kor som går lösa 

* doppa fötterna havet 

* krypa ner och somna i ett tält med mina favoriter 

* gå runt på Ölands djurpark och bara njuta 

* våga åka några karuseller även om det var riktigt läskigt. 

* se mina favoritpojkar leka och busa i vattnet 

* få fotmassage efter en lång dag 

* få komma hem och sova i sin egen säng 

* slänga sig i bästisen soffa och veta att jag kan ligga där och skita i allt hela helgen 

* skratta så jag får kramp i magen 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar