söndag 6 augusti 2017

Ljusglimtar v 31


Varje söndag samlar jag det finaste och härligaste som hänt under veckan. Sånt jag upplevt och känt. För att öka min tacksamhet och se hur mycket fantastiskt det finns runt omkring mig.
Idéen har jag lånat av Reaktionista som varje söndag delar med sig av sina stjärnögonblick

* få ett samtal från min lilla mormor 

* lyckas virka en disktrasa

* prata med mamma 

* få umgås med min son 

* solens strålar på min hud 

* få höra att jag är saknad

* planera in mysiga utflykter

* Adam och co podcast

* min fina son som gör frukost på sängen till mamma med färskpressad juice 

* se när ålar blir matade 

* sitta och äta glass i regnet 

* se ett flygplan landa och lyfta på vatten 

* doris som somnar i min famn 

* någon som längtar väldigt mycket efter mig 

* äntligen lyckas steka goda pannkakor 

* en liten utflykt bara melwin och jag 

* ligga i sängen och skratta med Melwin 

* en liten tupplur mitt på dagen 

1 kommentar: