måndag 31 juli 2017

En live uppdatering

5

Tänkte vi kör en liten live blogg idag.  Tanken var ju att vi skulle åka på äventyr i helgen. Tre spännande platser skulle besökas och vi skulle sova i tält.  Men jag vaknade med en ordentlig förkylning, ont i halsen och feber i lördags. Så allting fick ställas in. Det blev en väldigt lugn helg hemma istället.  Igår gjorde vi en kort utflykt men det tog mycket kraft. Och idag har jag varit ute med Doris och handlat. Så nu ligger jag i soffan och pustar ut.


Våra tomater börjar få färg! 

Snart dags att börja tänka på mat. Helst nått snabbt och enkelt. Som tur är mår jag bättre varje dag men än är jag inte okej. Och det är ju bara dag tre. Melwin har inga problem med att roa sig själv. Han spelar och kollar på tv. Kommer ut och tittar till mamma ibland. 

Igårkväll myste vi ner oss i hans soffa och tittade på film. Bara han och jag. Det var härligt och precis vad jag orkade med. 

Det lär nog inte hända så mycket idag. Bara det nödvändigaste. Hoppas på en ännu bättre dag imorgon så vi kan hitta på lite roliga saker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar