söndag 30 juli 2017

Ljusglimtar v 30



Varje söndag samlar jag det finaste och härligaste som hänt under veckan. Sånt jag upplevt och känt. För att öka min tacksamhet och se hur mycket fantastiskt det finns runt omkring mig.
Idéen har jag lånat av Reaktionista som varje söndag delar med sig av sina stjärnögonblick

* hämta ut mina nya glasögon 

* tacokväll ute på landet med fantastiska kvinnor 

* sitta i kvällsolen och prata med höns 

* när Doris kryper upp och somnar med huvudet på min arm 

* vara med morfar en stund 

* en pratstund med min fina mormor 

* ha en vän på besök 

* tatuera mig 

* samtal med min son 

* grill hos bästisen 

* få sällskap på golvet när jag ligger där med ångest 

* äntligen få hem prinsen och få pussa och krama honom 

* ha världens bästa i mitt liv som tar Doris så vi kan åka iväg 

* bli omhändertagen när jag är sjuk 

* åka på ett litet äventyr. Lagom anpassat till min sjuka kropp 

* stå och titta på ett ösregn 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar