söndag 23 juli 2017

Ljusglimtar v 29


Varje söndag samlar jag det finaste och härligaste som hänt under veckan. Sånt jag upplevt och känt. För att öka min tacksamhet och se hur mycket fantastiskt det finns runt omkring mig.
Idéen har jag lånat av Reaktionista som varje söndag delar med sig av sina stjärnögonblick.

* få duscha efter en helg iväg 

* sova i min säng. 

* krama bästisen igen 

* fläta hår 

* grilla 

* sitta på en brygga i solnedgången medan barn badar och fiskar 

* många underbara samtal från sonen 

* flera dagar ensam hemma där jag kan göra precis vad jag vill 

* nystädat hem 

* pyssla om mina blommor 

* sova hur länge jag vill 

* skratta så jag nästan kissar på mig 

* alla fina människor i mitt liv 

* barns lycka när dom får fisk 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar