söndag 9 juli 2017

Ljusglimtar v 27


Varje söndag skriver jag ner det fina och härliga som hänt mig under veckan. Ett sätt att uppmärksamma allt det fina och öka min tacksamhet.
En idé jag lånat från Reaktionista som delar med sig av sina stjärnögonblick varje söndag.

* Åka på en road trip med två av mina favoriter

* ta jätte coola bilder

* Stå vid en stormande sjö

* sovmorgon

* hänga med sonen utan att behöva tänka på någonting

* fylla i min nya bujo

* lyssna på en underbar bok

* sitta länge och lyssna på poddar

* baka kaka, sätta ljus i en bit och sjunga för någon som fyller år 

* att höra att man är saknad trots att det inte var länge sen man sågs. 

* sonen som kommer och väcker mig med pussar 

* en promenad med sonen 

* plöja en serie 

* varma sommarkvällar 

* alla gånger sonen kommer bara för att pussa eller krama mig 

* vara full av idéer 

* en spännande utmaning 

* långt morgonmys med doris

* grilla 

* klippa gräset med sonen 

* pussas 

1 kommentar: