fredag 28 juli 2017

Ångestattack genom natten


Jag är så trött idag! Gårdagens kväll började med grillandet hos bästisen. Massa skratt och god mat. Men det slutade med en ångestattack. En attack som höll i sig tills klockan var nästan tre på natten. 
Vi låg bredvid varandra på golvet bästisen och jag medan jag försökte andas och torkade mina tårar. 

Utmattad somnade jag tillslut men vaknade med samma ångest i morse. Innan jag ens slog upp mina ögon kände jag det välbekanta trycket i bröstet. Och när jag öppnade ögonen och började röra på mig kände jag skakningarna i händerna och hur hjärtat slog. 

Jag lyckades i alla fall tvätta idag och sen kom prinsen äntligen hem. Efter fjorton oändligt långa dagar är han tillbaka hemma igen. Så idag myser vi bara och imorgon ska vi åka iväg på ett litet äventyr och är hemma på söndag igen. 

Jag hade tänkt visa er en mysig kväll vi hade innan Melwin åkte till pappa sist. Men det får bli en annan dag. Jag är för trött idag. 

1 kommentar:

  1. usch vad jobbigt. går du i terapi och medicinerar också?

    SvaraRadera