tisdag 27 juni 2017

Min 10 topp lista just nu


Adam och kompani är en av mina favoritpoddar. I dom senaste avsnitten har dom delat med sig av sina topp 10/topp 20 listor. Alltså det absolut bästa i deras liv just nu. Precis vad och vem som helt.
Så jag tänkte skriva min topp 10 lista just nu.

1. Min son
2. Resten av min familj (kan inte lista dom)
3. Mina vänner
4. Blommor
5. Solen
6. Oreo
7. Snapchat
8. Youtube
9. Min kamera
10. Min balkong



Hur skulle eran lista se ut med det absolut bästa i erat liv precis just nu?

2 kommentarer:

  1. 1) mitt mående
    2) min garderob
    3) min man
    4) min dotter
    5) min stundande semester
    6) mitt stundnade bröllop
    7) stundande husflytt
    8) god mat i kylen
    9) bra böcker i bokhyllan
    10) inspirationen som fyller min kropp

    SvaraRadera
  2. Sånt här är ju så härligt att läsa. PEPP! syftar du på oreo-kakor förresten? Något ätbart hade lätt hamnat högt i topp för mig med, haha ;) kram!

    SvaraRadera