söndag 25 juni 2017

Ljusglimtar v 25


Varje söndag samlar jag ihop det finaste och bästa som hänt under veckan. För att se det fina och öka min tacksamhet. En idé jag fått från Reaktionista som varje söndag delar med sig av sina stjärnögonblick.

* få äran att hämta en av mina favoritbarn och skjutsa henne

* åka på en liten road trip själv och upptäcka en ny spännande plats

* plantera om mina fina växter som jag är stolt över

* få spendera några timmar med min mamma och syster

* träffa min mormor och morfar

* sitta på en strand i solnedgången

* ha en riktigt mysig balkong

* ligga i sängen och lyssna på musik

* få hämta hem prinsen efter bara 6 dagar

* att det är min år att fira midsommar med prinsen

* göra midsommarkransar

* få en stor kram av en härlig femåring som springer fram och hälsar på mig

* ligga i soffan och lyssna på lekande barn

* sova middag 

1 kommentar:

  1. Väldigt fin idé att dela med sig av det fina i tillvaron <3 Det känns som att man uppskattar saker bättre också när man skriver ner dem :) Kram

    SvaraRadera