söndag 4 juni 2017

Ljusglimtar v 22



Varje söndag skriver jag upp det finaste och bästa som hänt under veckan. För att se att det finns mycket att vara glad och tacksam över i livet.

* träffa en vän jag inte sett på säkert 10 år

* sitta i solen och njuta

* ha en dag när jag bara gör precis vad jag vill och kan ligga kvar i sängen hela dagen.

* att prinsen kommer och hälsar på helt plötsligt för att han längtar efter mig

* mina växter som växer som sjutton

* sitta på min sommar fina balkong på kvällen där mina små solcellslampor lyser så vackert.

* börja på ett nytt pyssel som jag velat göra i många år.

* sitta och redigera vackra bröllopsbilder

* se en fantastiskt vacker måne 

* att få hem prinsen en dag tidigare än vanligt

* få hem en så smidig foto ryggsäck

* stå i ett hav av liljekonvalj och ta med en liten bit av havet hem

* filmmys i soffan med prinsen

* bara vara hemma med prinsen en hel dag

* ha fritidsgård hemma när prinsen bjuder in massa kompisar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar