tisdag 20 juni 2017

En fantastiska helg



Oj vilken helg jag har haft. Så skön och avslappnande. Blivit riktigt omhändertagen.
Jag har legat på en soffa och blivit serverad mitt favoritgodis. Jag har legat i solen och fått dricka serverat. Dessutom har jag fått otroligt god mat serverad och inte behövt göra någonting.

Solat, ätit gott, skrattat och bara fått vara. Tänk vilken underbar vän jag har som tar hand om mig varje gång jag kommer. Dessvärre brände jag mig så otroligt mycket i lördags när vi låg och solade. Helt röd! Det gör så ont. Har knappt kunnat sova för det gjort så ont.


Så igår blev det inte nått inlägg här. Dels för att jag var så otroligt trött men också för att jag var iväg på ett äventyr till ett öde bostadsområde och fotade lite. Det tänkte jag visa en annan dag.

Ska sätta mig med dom bilderna nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar