söndag 21 maj 2017

Ljusglimtar v20


Varje söndag delar jag med mig av det finaste och bästa som hänt under veckan. För att plocka fram allt jag har att vara tacksam för och se det bra som faktiskt händer i livet.

* veta att min morfar blir firad med stor tårta på sin 90-årsdag

* fina kommentarer om mina bilder

* krypa ner i sängen, under täcket och lyssna på ljudbok

* när ens vän ringer och frågar hur det är och bjuder ut mig till naturen, lugnet och grillning i helgen

* krypa upp i sonens soffa och ligga där med honom och kolla på tv

* skriva brev

* fixa till balkongen så den blir vårfin

* krypa ner i en renbäddad säng när man är nybadad

* sitta i solen och titta på sonens tennisträning

* helt plötsligt ha en badrumsmatta som jag gjort själv

* doften av sommar

* årets första grillning

* titta på små svanungar som simmar nära mamma 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar