söndag 14 maj 2017

Ljusglimtar v 19



Varje söndag skriver jag ner det finaste och bästa som hänt under veckan. För att påminna mig om allt fint i livet och att vara tacksam över det jag har och upplever.

* få ett sms av sonen där det står: jag älskar dig

* doften av blöt asfalt efter ett vår regn

* ligga i soffan och titta på molnen

* bli färdig med min första matta

* hitta en ny serie som jag plöjer på två dagar

* att varje dag se fram emot att laga mat eftersom det är så roligt att testa dom vegetariska recepten från risenta

* få mycket gjort

* kramas med min mamma

* plantera om mina små plantor

* stå och titta på en liten fågelunge

* ett långt varmt bad

* få ett fint brev och sticklingar 

1 kommentar:

  1. Åh det här inlägget kändes verkligen som en mjuk kram av goa saker. Så fint!

    SvaraRadera