söndag 7 maj 2017

Ljusglimtar v 18

Varje söndag tittar jag tillbaka på veckan som varit och skriver ner det finaste och bästa som hänt under veckan. Det som gör livet extra fint och som gör mig tacksam över mitt liv. För att verkligen se det. Se att livet är fint och härligt och att det finns mycket att vara tacksam över.

* fota både älgar och rådjur

* se och fånga en fantastisk solnedgång med kameran

* haven av vitsippor överallt

* bara få vara. Ensam och göra precis vad jag vill

* lyssna på en bok som totalt får mig att glömma allt annat

* nystädat hem 

* ha en vän som skäller på mig för att jag inte hör av mig när jag mår dåligt 

* allt som växer på mina fönsterbrädor

* doris som varje morgon kryper nära för att se om jag är vaken och redo för morgonmys 

* månadens tema i monthly makes (tyg) som genast ger mig en idé.  

* ligga på soffentliga och kolla serier 

* att ha diskmaskin 

* sonen kommer hem och myser 

* besök av en treåring som lyser av glädje och energi 

* känna mig fin 

* shoppingtur med min prins

* planera sommaren med sonen 

* plantera om mina tomatplantor som växer så mycket 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar