fredag 26 maj 2017

Fredagslista

Jag hittade en list inne hos Emmas vintage för ett tag sen. Och eftersom listor är så roliga att fylla i så kunde jag inte låta bli att låna den.


Tre saker du älskar:
Choklad
Böcker
Min kamera

När grät du senast?
I helgen tror jag. När jag läste en gammal artikel om människor jag älskar

Vad skrattade du åt senast?
Doris. Hon ser så rolig ut när hon försöker ta sig ut under soffan.

Har du en bra hårdag?
Tycker aldrig jag har nån bra hårdag. Får inte till mitt hår.
För tunt och stripigt för att det ska bli bra

Säg något fint du funderar på?
Jag funderar på sommaren och sommarlovet. Att få spendera varma dagar med min älskade son.



Ditt livsmål?
Att vara nöjd med mitt liv när jag ligger på min dödsbädd

Beskriv rummet du är i?
Det är mitt sovrum. Jag sitter i min säng och bakom datorn ser jag dörren och ut i vardagsrummet. Det är nerdraget men ändå ljust här inne och sängen är inte bäddad.

Var vill du vara om sex år?
Då vill jag bo i ett hus. Gärna på landet.

En sak du önskar dig?
Att bli frisk

Det senaste du åt?
Tonfisksallad


Hur blir din sommar i år?
Bra hoppas jag. Full med sol, värme och människor jag älskar.

Vad gjorde du för exakt fem månader sedan?
Det var en bra fråga. Jag hade sonen och det var december. Mycket möjligt att vi var och firade jul någonstans. Eller myste hemma.

kan du bjuda på någon teaser inför kommande blogginlägg?
På söndag kommer veckans ljusglimtar

Vad är viktigt i ett förhållande?
Finns så mycket som är viktigt i ett förhållande. Men tillit skulle jag säga är viktigast.

Vad är viktiga egenskaper hos en partner?
Att hen är trygg i sig själv, empatisk, har humor och står stadigt när det blåser.


Vem kysste du senast?
Det är min hemlighet

Har du något onödigt du gör?
Röker. Det är både onödigt, dyrt och farligt.

Vad är det sämsta med denna vecka?
Att min ångest förstör min sömn

vad ska du göra i höst?
Fota, pyssla, vara med min son, tända ljus

vad har du i ditt kylskåp?
Mjölk, ägg, tomater, citron, saft, smör mm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar