måndag 22 maj 2017

En härlig sommar helg


Jag har haft en så härlig helg! Full av sol, värme och skratt.


Jag har tagit skogspromenader, fotat mycket och ätit grillat.



Liljekonvaljen är påväg. Skogen var full av dom.


Jag hade med mig ett väldigt sött sällskap. Någon som hela helgen nöjt legat i gräset i solen och haft det skönt.


Det har varit en väldigt lugn helg. Med det absolut bästa sällskapet. Sol, grillat, foto, filmer, hockey, skratt och prat. Jag har samlat mycket energi till denna vecka.


Jag har varit och handlat och nu ska det faktiskt bli ändring på maten och motionen. Har min underbara syster till hjälp som också jobbar på det. Ikväll blir det sallad och lax och snart en promenad.

1 kommentar:

  1. Åååh så fin! Min Jack Russell är kort, gammal och just nu lite överviktig... men vääärldens finaste!

    SvaraRadera