fredag 19 maj 2017

7 saker jag ska göra i helgen


1. Grilla. Längtar efter en grillad köttbit, potatissallad och baconlindad sparris. Ska bli så gott!

2. Ligga i solen och bara njuta av värmen . Lyssna på ljudbok och fåglarnas kvitter

3. Prata och skratta med bästisen

4. Titta på djur Hoppas på att dom vill visa sig. Men älgarna brukar i alla fall vara snälla och stå stilla.  Men det vore roligt med lite andra djur också.


5. Fota solnedgången och därigenom testa mitt nya filter

6. Prata med världens coolaste tant Jag älskar äldre människor men denna kvinna är något utöver det vanliga


7. Sova länge varje morgon

Vad ska ni hitta på i helgen?

2 kommentarer:

  1. Jobba och må dåligt.
    Hoppas du hinner med och får en bra helg ��

    SvaraRadera
  2. Det låter som härliga planer :D Jag hade tänkt sova länge, men är hundvakt och hon har så jäkla bra dygnsrytm så hon har väckt mig 7:30 båda dagarna och vill gå ut och gå. Så... jag har promenerat med en hund och haft det ganska lugnt och skönt i helgen :)

    SvaraRadera