lördag 15 april 2017

Mitt i påsken


Usch! Natten mellan torsdag och fredag började snön falla. Och det fortsatte nästan hela dagen igår. Inte ett dugg roligt. Det ska ju vara vår nu!

Men vi hade ändå en mysigt dag. Vi var nämligen bjudna till sonens farmor och farfar på lunch. Där fanns flera ur sonens släkt på den sidan och vi hade det så trevligt. Jag älskar att jag har en sån bra relation med dom. Vi kan prata med varandra och umgås som ingenting. Det är fantastiskt. Speciellt eftersom jag inte har en bra relation med sonens pappa.

Idag åker vi till min bästis och hänger med dom. Jag ska även vara ensam med fyra ungar ikväll. Det blir nog bra. Älskar ju dom. Och imorgon blir det nog mat med hans släkt. Även om dom är underbara och jag älskar att vara med dom. Jag är en del av deras familj säger dom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar