torsdag 20 april 2017

Mina bidrag till 52 fotoutmaningar 2017

Jag har ju helt glömt bort att visa er bilderna från fotoutmaningen. Så nu blir det ett inlägg med massor av mina bidrag.


V 9 STRÅ
Jag hittade ett ensamt strå på stranden en kall dag.


V 10 NÖJD
Jag fick mig en söt modell som nöjd visade upp sig för mig


V 11 VARDAG
Det här är ingen ovanlig syn hemma hos oss mitt i vardagen


V 12 RUNT HÖRNET
Runt hörnet från min bästis går det älgar helt orädda varje kväll och äter och sover.


V 13 FÖRTROLLAD
För mig är skogen förtrollad och det känns alltid som en saga att gå runt där


V 14 MORGON
Jag var inte sugen på att ge mig ut och fota en soluppgång den veckan även om jag gärna hade haft en sån bild den veckan. Men en bild på min smoothie bowl passade också


V 15 PÅSK
För mig är påskliljor påsk. Och just denna dag snöade det och jag tyckte det passade perfekt. Påsk brukar bjuda på ostadigt väder.

1 kommentar:

  1. Så mycket fina bilder! Jag älskar att de känns så levande!

    SvaraRadera