söndag 30 april 2017

Ljusglimtar v 17


Varje vecka skriver jag ner det bästa och finaste som hänt under veckan. Allt som gjort mig extra glad och tacksam över livet. För att påminna mig om att det finns mycket fint i livet och mycket att vara tacksam över.

* sitta på golvet och plantera små frön och plantera om mina stora plantor

* kramas med min prins

* få hem en kartong med ingredienser för sju  vegetariska middagar från Risenta. Så nyfiken på att testa.

* sova en stund på eftermiddagen  

* vara ute i skogen och fotografera en söt liten pojke ihop med en av mina favorit fotografer

* gå i ett hav av vitsippor 

* fota en hel dag 

* länge stå och titta på en ekorre som nyfiket tittar tillbaka på mig 

* fira en 10-åring som blir lycklig av presenten 

* virka en matta av gamla lakan och lyckas rätt bra direkt. 

* ta ett beslut som är bra för mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar