söndag 23 april 2017

Ljusglimtar v 16


Söndag igen och dags att skriva ner allt fint som jag upplevt eller sett under veckan som gått.
Saker som känt lite extra i magen och för att påminna mig om att jag har mycket att vara tacksam för

* stanna bilen och sitta med sonen och titta på sex stycken harar som leker på ett gärde

* komma på en ny pyssel idé och sätta igång direkt

* ha tid till att lyssna ljudböcker

* ha ett ny städat hem

* en son som ständigt vill mysa med mamma och överöser mig med pussar

* se hur mina plantor växer 

* sonens glädje när vi fixar hans rum 

* fina vänner som finns i oro och sorg 

* sitta hos min morfar en stund 

* bli nerbäddad i sängen när man inte mår bra 

* en lördag med massa sömn och sen bara slö i soffan med bästa sällskapet 

* ta en morgonpromenad med doris i skogen där fåglarna kvittrar och solen skiner och det är ett hav av vitsippor 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar