söndag 16 april 2017

Ljusglimtar v 15


Här samlat jag varje vecka det bästa och finaste som hänt mig under veckan.
Ljusglimtarna som gjort livet lite finare och härligare. För att se det fina i livet och öka min tacksamhet.

* ha påsklov med sonen

* se tussilago, blåsippor, vitsippor och påskliljor

* höra åska och regn som slår mot fönstren

* få ligga bredvid sonen och läsa för honom

* mysa i sängen med prinsen när han lär mig spela ps4

* hänga med bästisen och hans barn 

* fota en vacker måne 

* långt samtal med mamma 

* filmkväll hos syster 

* lång skön sovmorgon 

* morgonmys med doris 

* hänga hos bästisen 

* läsa bok för pringen som somnar innan sida 4

* fina tulpaner i mitt hem 

* allt som växer i mina växthus 






1 kommentar:

  1. Tycker så mycket om såna här små sammanfattningar. Det blir så tydligt hur mycket fint vardagen innehåller. Inspirerande!

    SvaraRadera