söndag 9 april 2017

Ljusglimtar v 14


Varje söndag samlar jag det bästa och finaste som hänt under veckan. För att se det fina i livet och känna tacksamhet över det som jag har och upplever.

* få mysa med sonen en stund

* äntligen få hem bilen efter en hel vecka på verkstaden

* gå en sväng i skogen

* ta in påskris

* få fotmassage

* alla idéer som far runt i mitt huvud

* sol och varmt ute

* se ett fint fågelbo

* alla fantastiska blommor som färgar naturen i underbara färger

* flera timmars samtal med min mamma

* några timmar i bilen med mannen så vi kunde prata om allt och inget

* när prinsen kommer hem för att pussa på mamma efter skolan

* äntligen få hem prinsen och veta att vi har ett helt påsklov ihop 

* spendera dagen i en lekpark i solen med människor jag älskar 

* testa ny mat 


1 kommentar:

  1. Så många fina stunder du har sparat <3 Åh det där att prata ut med varandra i en bil är något som jag känner igen som en förlösande grej.

    SvaraRadera