söndag 2 april 2017

Ljusglimtar v 13


Varje söndag skriver jag ner allt det fina och extra bra som hänt under veckan. För att bli bättre på att se det härliga i livet och för att öka min tacksamhet över mitt liv.
Denna vecka har det här varit extra härligt för mig:

* vakna upp till sol och varma vindar

* se gräsmattan full med blommor

* min prins som längtar efter mamma och därför kommer till mig istället för att vara på fritids

* ha nyputsade fönster hemma 

* långpromenad i solnedgången

* orka mer än jag trodde 

* smsa med min syster 

* när han håller om mig i sömnen 

* planera helgen 

* ha massor av idéer i huvudet

* fröerna som jag planterade växer så det knakar

* när han äntligen kommer hem efter att jag längtat en hel dag 

* tända ljus och lyssna på regnet utanför

* en utflykt i skogen med honom 

* Doris somnar på min arm

* mysig lunch på restaurang med släkten 

* hälsa på min fina morfar  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar