lördag 1 april 2017

20 snabba frågor

Hittade en rolig lista inne hos Bea. Och eftersom jag älskar listor lånade jag den av henne.




1. Om du hade klämt ut en son nu, vad hade du döpt honom till?
Jag vet inte. Vill ha ett namn på M. Kanske Melker, Molle eller Max
2. Sex utan kärlek eller kärlek utan sex?
Kärlek utan sex. Kärlek är det viktigaste
3. Har du bra självförtroende?
Absolut inte. Behöver verkligen jobba på det.
4. Nämn tre saker på din att-göra-lista?
Dammsuga, laga mat och plocka ur diskmaskinen
5. Beskriv ditt drömutseende.
Smalare med större bröst, bättre hy och längre och tjockare hår.
Påverkad av samhällets normer såklart...


6. På en grabb?
Fina ögon. Det är det viktigaste.
7. Har du kvar klädesplagg från då du var liten?
Ja då. Min mamma har sparat lite. Och några av dom tror jag att jag har på vinden. Fick dom när jag fick min son.
8. Är du nöjd med din profilbild på Facebook?
Bytte faktiskt igår. Till en med ett snapchatfilter på. Med söta öron och nos. Så ja...
9. Vad väljer du, godis eller chips?
Godis! Tycker inte om chips.
10. Hur uppvaktar man dig?
Jag vet inte riktigt. Man visar att man bryr sig. Att jag är viktig och att man tycker om mig


11. Har du rykten efter dig?
Ja. Bor man i en liten stad så är det så tydligen. Till och med när man är vuxen.
12. Din absolut sämsta egenskap?
Min tjurighet. Blir som en treåring när jag blir arg eller sur.
13. Din bästa egenskap?
Oj... Har jag några bra egenskaper? Att jag är empatisk kanske
14. Kan man vara vän med sitt ex?
Absolut! Två av mina bästa vänner är mina ex.
15. Har du kysst en kompis?
Ja. Fast har mest manliga kompisar. Har nog aldrig kysst en kvinnlig vän.


16. Hade du kunnat ha distansförhållande?
Jo det hade jag kunnat. Eftersom jag tycker om att vara ensam skulle det inte vara några större problem.
17. Hur lång är du?
164 cm lång. Eller kort.
18. En vacker person?
Jag tycker att min mamma och min moster är fantastiskt vackra.
19. Ett boktips?
Therese Lindgrens bok Ibland mår jag inte så bra.
20. Bäst just nu?
Att det är helg. Sovmorgon och massa tid med honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar