tisdag 7 mars 2017

Podcast dagen

En av mina favorit poddar Adam & Co har bestämt att eftersom de finns så många olika konstiga dagar när man firar olika saker (ägghalvans dag, fotens dag, såpbubblans dag) så instiftar dom poddens dag. Och det blir idag. Tanken bakom den här dagen är att man ska lyssna på minst en ny pod. Eftersom jag tycker mycket om poddar så tänker jag göra som dom säger och lyssna på i alla fall ett avsnitt av dessa två poddar:


Framgångspodden tycker jag låter spännande och inspirerande. Jag har förstått de som att kända personer intervjuas om deras resa genom livet med fokus på hur dom nått framgång. Finns många spännande människor att välja mellan och jag har inte riktigt bestämt mig för vilket avsnitt jag ska lyssna på än.


Varför jag inte lyssnat på Förlossningspodden än vet jag faktiskt inte. Jag som tycker de är underbart att lyssna och läsa förlossningsberättelser och har slukat hela podden Vattnet går. Får se vilket avsnitt jag väljer här idag. Men är rätt säker på att jag kommer höra alla, men inte idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar