torsdag 2 mars 2017

Min nya pyssel/arbetshörna



Jag tänkte vi skulle ta en liten titt på den lilla hörnan i mitt sovrum som blev min pyssel/arbetshörna.
Jag fick ett skrivbord och stol och hylla hade jag sen innan. Sen var de bara att få allt på plats, rensa och hitta nya platser för allt bråte man har.



Jag köpte kompostgaller och satte upp på väggen för att ha en liten inspirationstavla där. Så nu har jag satt upp bilder och olika saker som jag har klippt ut från olika tidningar. Inte bara pyssel och heminredning utan också lite goda råd, träning och recept.


Sen har vi skrivböcker, pennor och penslar och en liten blomma på skrivbordet. I hyllan trängs pysseltidningar med kameraobjektiv och diverse pysselsaker. Däremot har jag garnet och tyger på ett annat ställe för jag vill inte trycka in saker utan ha lite luftigt. Ordning och reda så mår jag bäst och skapar mera. Mer detalj bilder tar vi i ett annat inlägg.

1 kommentar:

  1. Åh så fint! Det är så härligt att ha en en egen liten oas att skapa i <3

    SvaraRadera