onsdag 1 mars 2017

Min lördag


I lördags gick jag upp tidigt och klädde på mig ordentligt. Jag skulle nämligen följa med min bästis ut i skogen. Han skulle på jakt och jag var sugen på att följa med och se hur det gick till och få fota lite.


De var lite kallt på morgonen innan solen kom upp ordentligt men sen var det bara skönt och en helt fantastisk dag. Dessutom hade vi ju klätt på oss ordentligt.


Efter över åtta timmar i skogen tillsammans med härliga gubbar hade jag fotat både vide ung, is, fåglar och en lekande räv. Väldigt nöjd tjej.


Självklart hann vi med att grilla lite ute i skogen också och jag fick mysa med jakthundarna som var så duktiga och fina.

Kan säga att jag somnade gott när jag kom hem.

1 kommentar:

  1. Åh vad underbart att få se videkissar och snödroppar när man besöker dig! Här är det fortfarande snö och täckbyxor som gäller. =)
    Det både låter och ser ut som om ni hade en fantastisk dag i skogen. Och hur härligt är det inte att få grilla korv över öppen eld...
    Kram på dig!

    SvaraRadera