söndag 26 mars 2017

Ljusglimtar v 12


Dags för veckans finaste och bästa stunder.
Varje söndag skriver jag ner de bästa som hänt under veckan. För att uppskatta både stort och smått i livet och för att inte glömma bort det fina som finns och händer.

* sätta mig ner och planera veckan

* vackra krokusar

* sovmorgon

* fixa iordning hemma

* meddelande från min syster om att hon saknar mig

* hitta en ny bra ljudbok

* solen

* smsa med mamma

* ligga bredvid prinsen och mysa

* somna bredvid honom

* äntligen kunna virka mormorsrutor

* frosta av frysen

* spendera flera timmar ute i naturen

* titta på älgar på bara en meters håll 

* en lång promenad i vårvädret med bästisen 

* lyssna färdigt på en väldigt spännande ljudbok. 







1 kommentar:

  1. Vad fint att skriva ner de bästa stunderna! Jag tror det hjälper för att bli mer tacksam <3

    SvaraRadera