söndag 12 mars 2017

Ljusglimtar v 10


Varje söndag sparar jag ihop det bästa och finaste med veckan som gått. För att inte glömma bort det och för att bli påmind om de fina i livet och att vara tacksam.

Här är mina ljusglimtar under denna vecka:

* ligga i soffan under en filt och titta på serier när de stormar ute

* kolla på stora flingor som faller ner

* att jag har ett hem

* ha dåliga dagar och veta att de vänder

* få ligga i hans famn efter att ha vaknat av en mardröm

* solsken, fågelsång och takdropp

* få hem min älskade prins

* ett vackert farväl av en vän

* ha ett av mina extra barn på besök

* hänga i lekparken med flera av mina favoriter

* se barnens förtjusta ögon när vi matar ankor

* ligga nära prinsen och titta på tv

* ha doris i knät och hennes huvud mot mitt bröst

* bio mys med sonen 

* prata och planera med sonen 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar