onsdag 15 februari 2017

Youtube favoriter

Jag har ganska nyligen fattat grejen med Youtube. Lite sent men ändå. Jag älskar de! Så mycket roligt och intressant de finns där. Men svårt att hitta bra profiler tycker jag.
Här är mina favoriter än så länge.


Underbara Therese Lindgren!
Hon är ju fantastisk. Har så roliga, mysiga och ärliga klipp. Visar allt från pyssel och smink till att prata om att vara vegan och psykisk ohälsa. Har även läst hennes bok och lyssnar på hennes pod.


Gustav och Johanna!
Dom är så mysiga tycker jag. Glada, roliga och fulla med kärlek till varandra.


Jocke och Jonna.
Man kan tycka vad man vill om dom men jag gillar dom verkligen. Speciellt deras spökjakter. Så spännande och snyggt gjort. Jocke släppte dessutom en ny låt igår och den är riktigt bra.

Sen följer jag också Jockes bror Jacke och hans tjej Emmy. Också ett mysigt par. Och Emmy delar med sig av härliga pyssel klipp. Sen blandar dom det med vloggar och tv/video spel. De sista är inget jag tycker är roligt att titta på så dom hoppar jag helt enkelt över.

Vilka är era favoriter på Youtube?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar