lördag 18 februari 2017

Sjukdom och bloggande


Typiskt att prinsen ska bli sjuk lagom till sportlovet. Det började igår och idag har han legat hela dagen. Sovit lite, kollat på tv och ätit glass. Så som de ska vara när man är sjuk. Men vi ska ju ha ett mysigt sportlov. Har en del planerat men vi får se hur de blir. Förhoppningsvis mår han snart bättre.

Jag har funderat på de här med bloggen. Mitt mål är att lägga upp ett inlägg varje dag. Dom senaste veckorna har inte de funkat. Jag har varit sjuk och de har varit väldigt mycket runt omkring som tagit tid och energi. Så jag funderar på om jag ska ändra mitt mål med ett inlägg om dagen. Färre inlägg men bättre kvalitet och mer genomtänkt. Ibland skriver jag ju bara för att ha någonting att lägga ut. Fast jag inte alls har någon inspiration eller vet vad jag babblar om.

Frågan är om jag ska satsa på att publicera måndag, onsdag, fredag och söndag. Eller kanske tisdag, torsdag och söndag. Söndagar kommer ju mina ljusglimtar upp och dom vill jag inte sluta med. Jag får fundera lite till på det helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar