måndag 6 februari 2017

Sjuk igen


Den här veckan började inte alls som jag hade tänkt. Sjuk igen! Denna gång misstänker jag en lindrig form av halsfluss. Tror de är tredje gången på två månader som jag är sjuk. Mitt immunförsvar måste vara väldigt dåligt. Behöver kolla upp hur man kan stärka det tror jag. Är så trött på att vara sjuk.


Jag har i alla fall haft en mysig helg. Även om sånt som skulle göras inte blev av. Hade tänkt att fota en dag, ta en långpromenad på stranden och fixa till en arbetshörna. Men så blev de inte. Det blev mycket mys och serier. Hänge lite med vänner och så har jag hunnit med att polera mina lyktor på bilen. Så nu hoppas jag att den kommer gå igenom besiktningen.

Nu ska jag krypa ner i sängen och vila lite till. Inte alls på topp idag.

1 kommentar:

  1. Jobbigt när det liksom är återkommande!
    Låter som en mysig helg i alla fall.
    Nu hoppas jag att du blir frisk snabbt!
    Kram Hannis

    SvaraRadera