torsdag 16 februari 2017

Mycket nu


Det är lite mycket den här veckan. Läkarbesök och tandläkarbesök för prinsen. Möte med försäkringskassan och besiktning av bilen. Plus läxor och tennis träning.
Och en vän som är döende av cancer och inte orkar ha kontakt med någon längre, en son som inte mår bra, ett krig som är helt onödigt egentligen och den ständiga oron.

Ja, jag är trött. Otroligt trött. Egentligen inte fysiskt trött utan psykiskt. Men det gör att jag blir fysiskt trött också. Jag skulle kunna sova dygnet runt. Tror de har mycket med att göra för att slippa allting runtomkring. Jag längtar också efter min mamma, min syster och min mormor och morfar. Hoppas att jag snart kan träffa dom.

Nästa vecka är det sportlov här. Otroligt skönt tycker vi båda. Sovmorgon, lugnt och inga tider att passa. Vi har saker planerat och tänker ha en mysig och rolig vecka tillsammans.

Resten löser sig. För de måste det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar