söndag 26 februari 2017

Ljusglimtar v 8


Varje söndag lägger jag upp veckans ljusglimtar. Det bästa och finaste som hänt under veckan. Stort och smått som fått mig att njuta, skratta, stanna upp och vara tacksam. Denna vecka har vi njutit av sportlov prinsen och jag.

* laga god mat

* somna bredvid honom

* skratta så tårarna rinner

* bli klar med min pysselhörna

* kramas med min prins

* bli tröstad när jag är riktigt ledsen

* bowla med mina pojkar 

* planera helgen med bästisen 

* filmkväll med mina pojkar 

* känna att jag lever, inte har en dödlig sjukdom och får vara med i min sons liv

* vakna till strålande sol

* skratta tills luften tar slut och tårarna rinner 

* en hel dag ute i skogen med härliga människor,  sol, korvgrillning över öppen eld och massa fina foton 

5 kommentarer:

  1. Åh det låter som en superhärlig och fin vecka! Själv har jag lov denna och det är så skönt att få lägga upp dagarna lite mer som jag själv vill och få extra tid till sånt jag annars inte hinner göra!

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig vecka.
    Mamma C

    SvaraRadera
  3. Du verkar så glad nu! Hoppas min hobbyanalys stämmer för det unnar jag dig verkligen <3

    SvaraRadera