söndag 5 februari 2017

Ljusglimtar v 5


Varje söndag lägger jag ut mina ljusglimtar. Det finaste som hänt under veckan. Små och stora saker som gör livet lite extra fint. För att vara tacksam över livet och faktiskt se det som är fint och bra i livet.

* prinsen kom hem

* träffa syster och prata och skratta

* berätta "det" på facebook

* träffa mamma en stund 

* ha huvudet fullt av fotoideer

* Melwins fina lärare

* en otroligt duktig son

* mysiga samtal på kvällen

* när man bara behöver säga två ord i telefonen innan bästilen säger: är de jobbigt idag? Och man kan erkännu och gråta ut.

* åka iväg och överraska så man får kramas och pussas.

* prata med mamma

* hitta snödroppar

* träffa en fin vän och hennes barn

* kunna själv

* somna i hans famn

* skratta så magen gör ont

1 kommentar:

  1. "skratta som magen gör ont" - som jag längtar efter att få känna den känslan och som jag glädjer mig över att du får göra det <3

    SvaraRadera