torsdag 9 februari 2017

Börjar bli frisk


De va inte meningen att jag skulle försvinna härifrån. Men halsflussen slog ut mig totalt. Så jag har mest sovit dom senaste dagarna. Eller legat i soffan och slö glott på tv. Och mysigt sällskap har jag haft som ni ser.
Även min lilla prins har tagit hand om mamma. Pussat på mig och klappat på mig. Sagt åt mig att lägga mig och vila när han går till skolan. Och pojkvännen har hjälpt till med Doris och skjutsat mig till läkaren och fixat. Tur att de finns fina människor som hjälper till.
Men nu känner jag mig lite bättre. Så snart är jag mig själv igen hoppas jag. Med mer ork och energi. Börjar längta efter att göra saker. Fixa hemma, laga mat, baka, fota, gå ut och gå. Så skönt att må lite bättre igen. Nu hoppas vi att sjukdomarna håller sig borta ett tag och så kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar