tisdag 28 februari 2017

52 fotoutmaningar under 2017 nr 2

Kommer ni ihåg att jag visade er mina första fyra veckors bidrag till fotoutmaningen jag är med i? Det är alltså en fotoutmaning på Facebook där de varje söndag kommer ut ett nytt tema och så har man en vecka på sig att fota och lägga upp sitt bidrag. Och nu har de gått fyra veckor till så jag tänkte visa er mina bidrag från dessa fyra veckor.


V 5 var temat GRÖN
och jag hittade just den veckan snödroppar och tänkte genast på att snart blir världen grön.


V 6 var temat VERKTYG
och på bilden ser ni massa lego verktyg. Lego är också ett väldigt bra verktyg för fantasin hemma hos oss.


V 7 var temat PUSS och här hemma pussas vi mycket. Både människor och djur. Denna lilla tjej älskar att pussas med oss alla.


V 8 var temat LYKTA
och jag ville ha med min son på en bild igen. Så han fick ställa upp som modell med en av våra stora lyktor hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar