måndag 2 januari 2017

Mycket och lite 2016


Jag hoppas att ni hade en härlig nyårsafton och att de nya året börjat bra för er.
Jag tänkte börja de här året med att titta på vad jag gjorde mycket och lite av förra året. För att se vad jag ska ändra de här året och tänka på.

Gjorde mycket av:
Fanns för andra. Var ute mycket. Sa ja till nya saker. Var på äventyr. Fotograferade. Skrev. Älskade. Bakade. Skrattade. Trampade och slog på mig själv. Oroade mig. Städade. Diskade. 

Gjorde lite av:
Rörde på mig. Åt bra. Stod upp för mig själv. Läste. Grät. Lät magkänslan bestämma. Vilade. Sparade pengar. Träffade dom viktigaste. 

2 kommentarer:

  1. jag ställde upp för andra onödigt mycket... ska vara en god vän, men också mot/med mig själv :D

    De fina bilderna gör jag med hjälp av dingbats i photoshop cs3, men bakgrunden gjorde legosmurf.blogg.se åt mig en gång för länge länge sedan och jag bara ändrar lite i den vecka för vecka.

    SvaraRadera
  2. Underbar bild!
    Känner igen mig mycket! jag borde också äta bättre och bli bättre på att stå upp för mig själv!

    SvaraRadera