lördag 14 januari 2017

Mina fokuspunkter


Så här fjorton dagar in på de nya året kan jag säga att de går så där med mina fokuspunkter.
Bättre rutiner är verkligen inte bättre. Jag äter inte regelbundet eller bättre. Jag sover inte bättre och jag rör inte på mig som jag borde. Jag äter fortfarande mest skit. Och väldigt oregelbundet. Ibland nån gång om dagen och ibland ständigt. Sömnen har jag inte heller gjort någonting åt. Sena kvällar och sena mornar. Inga rutiner på dagarna och ingenting händer.

Så jag verkar vara tvärtom alla andra som rivstartar när de nya året börjar. Jag har inte gjort någonting för att ändra detta. Dom andra två fokuspunkterna är sånt som tar längre tid och som är små saker som jag gör varje dag och tänker på. Men just detta är ju väldigt enkelt att ändra och se att man gör direkt. Men än så länge har det alltså inte hänt. Så dags att ta tag i de nu.


1 kommentar:

  1. Det är ju så jobbigt att ta sig ur såna där perioder men så skönt sen när man verkligen lyckats vända trenden.

    SvaraRadera