söndag 1 januari 2017

Ljusglimtar v 52



Årets sista ljusglimtar. Jag tycker de är så roligt att skriva ner dessa och satsar på att få ihop 52 st nästa år. De är härligt att tänka till lite extra varje dag på vad som varit bra och fint och sen få skriva ner de. De ökar min tacksamhet och glädje. Och dåliga dagar är de bra att se att de finns bra saker i livet


* sonens lycka när han får ett ps4 i julklapp

* möblera om och fixa sonens rum så han har tv och ps4 i sitt rum

* spendera en stund i skogen och testa att skjuta

* somna i famnen under en film

* ett långt varmt bad

* stå med ansiktet vänt mot solen

* åka och shoppa med sonen

* somna i en trygg famn

* skratta så tårarna rinner med en vän

* försöka spela ps4

* få en julklapp som kommer underlätta min vardag så mycket (diskmaskin)

* få gråta ut ordentligt

* göra mig i ordning inför nyår och känna mig riktigt fin

* ha en härlig nyårsafton

* sovmorgon

* skratta så magen gör ont

* långt varmt bad

* prata med sonen som haft en härlig nyårsafton





1 kommentar:

  1. Vilken härlig lista! Min äldsta grabb fick också ett ps4 i julklapp. Han blev överlycklig.

    SvaraRadera