söndag 22 januari 2017

Ljusglimtar v 3


Varje söndag delar jag med mig av de som varit lite extra fint under veckan. Saker som gjort att jag känt mig glad, trygg, älskad, tacksam och liknande. Ett sätt att ta var på dom små fina sakerna i livet och även dom större.

* Se en fantastiskt vacker måne

* träffa en underbar barnmorska som helt fick mig att glömma min nervositet

* ligga i sonens säng och kolla på roliga klipp och även försöka mig på att spela hans spel.

* sovmorgon

* sol

* ha sonens huvud i knät medan vi tittar på film

* träffa min sjuka vän

* äta lyxigt bröd

* prata i telefon med fina vänner

* få planera och strukturera

* min diskmaskin som underlättar min vardag så mycket

* smsa med mamma

* smsa med min syster

* min knasunge som sjunger och dansar för mig

* att må riktigt dåligt men veta att jag klarar de och att de kommer bli bättre 

* långpromenad i solen med musik i öronen

* krama mamma

* tre barn och två vuxna som tycker ihop sig i en soffa och bara hänger och skrattar

* mysa ner mig i sängen med sonen på morgonen och ligga och prata



2 kommentarer:

  1. "att må riktigt dåligt men veta att jag klarar de och att de kommer bli bättre " SÅ BRA ÄR DU!!!

    SvaraRadera