lördag 28 januari 2017

En stulen lista

Jag hittade en lista inne hos Wilda nu i veckan. Som hon hittat hos någon som hittat den hos någon annan. Så jag snor den helt enkelt för jag tyckte att den är bra.


Jag heter Ida
Jag är för tillfället rätt trött. Som vanligt
Jag är bra på att organisera och planera
Jag tycker inte om att bli utnyttjad
Jag är dålig på att genomföra mina planer och stå upp för mig själv
Jag läser mest bloggar just nu
Jag gillar när de är lugnt och tryggt i mitt liv
Jag sjunger hellre än bra
Jag älskar min familj och mina vänner
Jag är inte speciellt bra på att tala om/visa det för dom
Jag föredrar att göra saker i min takt
Jag tycker om naturen
Jag är beroende av cigaretter och socker tyvärr
Jag har på mig svarta leggings och en oversize tröja
Jag dricker fun light
Jag lyssnar på min sons kloka funderingar
Jag blir arg på orättvisor, maktmissbruk, nonchalans, hat.
Jag är rädd för att förlora dom jag älskar, höjder, höga farter.
Jag önskar att världen såg annorlunda ut
Jag är pinsamt dålig på att röra på mig äta nyttigt
Jag är uppväxt i en liten stad med mina föräldrar och min syster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar