torsdag 26 januari 2017

En fylla i bok som sträcker sig över år


Måste visa er nått som jag tycker är så roligt. En bok som heter Q & A a day. 5 year journal.
Jag såg den i en annan blogg. Tror att de var Jenny på Rangifers.se om jag inte minns fel. Kände direkt att jag ville ha den.


Det är helt enkelt så att varje dag finns de en fråga att svara på och några rader att skriva på. Innan fyller du i året och så kan du alltså göra i 5 år. Så varje dag i 5 år svarar du på en fråga och sen kan du se vad du svarat på frågan efter ett år eller tre eller fem.






Det är en väldig blandning på frågorna. Tex. Vad har du ätit idag? Är du arg på någon just nu? Om du startade ett företag vad skulle det vara? osv. Stort och smått i en härlig blandning. Jag älskar den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar