måndag 30 januari 2017

52 fotoutmaingar under 2017

Jag är med i en grupp på Facebook som heter 52 fotoutmaningar under 2017.
Det är en sluten grupp men vill man vara med så är det bara att ansöka om medlemskap.
Det funkar så här: varje söndag kommer ett tema upp. Sen får man skapa fritt efter de. Senast lördag ska bidraget komma upp i tema tråden. Än så länge har jag klarat alla veckor. Vilket egentligen inte är någon bedrift eftersom de bara varit 4 veckor än så länge. Men jag hoppas på att kunna genomföra alla utmaningar.

Tänkte att vi skulle kolla på mina tolkningar av dom första fyra veckorna. Förhoppningsvis kommer detta bli en uppföljning var fjärde vecka där ni får se mina bilder.


V 1 var temat KALLT
och min lilla Doris fick vara modell.


V 2 var temat LYCKA
och för mig är lycka när sonen är hemma. Medan sonens lycka är att få spela playstation 4


V 3 var temat TITTUT
och återigen var lilla Doris modell. Hon ligger nämligen väldigt ofta under våra täcken och man får leta efter nån kroppsdel som visar sig.


V 4 var temat KOM IHÅG!
Lite bebisbilder och sen en liten sko han hade tillsammans med en sko han använder nu fick visa att jag behöver komma ihåg hur liten han varit och hur fort tiden går.

4 kommentarer:

  1. Sånt där är så himla bra för kreativiteten!
    Bra tolkningar, bilden lycka är så fin. På sonen i sin egen värld och två olika tolkningar av lycka i en på ett sätt.

    Kram Hannis

    SvaraRadera
  2. Jättefina bilder. Du blir bara duktigare och duktigare med kameran. Ser fram emot att fortsätta följa de kommande utmaningarna.
    Kram Helén

    SvaraRadera
  3. Imponerad över utvecklingen i dina foton och så härlig utmaning! Kanske joinar jag med. :)
    En liten grej som jag har tänkt på som skulle göra din blogg ännu bättre är om du jobbade lite mer med korrekt text, framför allt har jag reagerat på att du skriver "de" där det borde stå "det". Hoppas att det känns okej att jag säger det, vet ju att du vill driva bloggen framåt och tror att det är en sån grej som skulle göra stor skillnad. Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Underbara bilder och så mycket du utvecklas hela tiden! Och så är ju Doris fullkomligt, fullkomligt bedårande. <3 Kram!

    SvaraRadera