onsdag 28 december 2016

Nu är glada julen slut


Det  blev ett oplanerat blogguppehåll. Skyller på att de var för mycket nu i jul. Vi har firat jul i tre dagar och nu njuter vi bara av att de är ledigt. Men jag tänkte visa er lite bilder från vår julafton.


Vi började julafton med frukost hos min syster och hennes sambo. Så mysigt! Dom hade dukat så fint och vi åt gott och myste. Mycket prat och skratt och julklappsutdelning.


Har ni sett dom små pepparkakorna min syster hade bakat? Dom var så små och söta.



Melwin hade varit med mormor och gjort en egen julblomma till moster. (Jag fick också en)


Finaste julklappen var absolut nyckelringen jag fick av min syster. En bild på oss när vi var små. Den var så fin och jag som är så blödig fällde några tårar när jag öppnade den.


De blev mycket böcker för Melwin. Sammanlagt sex stycken.


Sen åkte vi vidare till min mormor och morfar och åt jullunch med dom. Vi har alltid firat med dom men i år orkade dom inte åka någonstans så vi kom dit några timmar istället.


Efter de var vi hemma en stund och sen åkte vi till min bästa kompis och umgicks med honom och hans släkt resten av kvällen. Massa mys och skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar