måndag 19 december 2016

Min önskelista

 Igår i Emmas Vintage december utmaning var de dags att skriva sin önskelista. Jag är lite sent ute men lägger upp min idag istället. Inte för att vi ger varandra julklappar i min familj längre. Det är barnen som får. Men man kan ju ändå önska sig.



Det första jag önskar mig är en bänkdiskmaskin.
De skulle underlätta min vardag väldigt mycket. Mer tid med sonen och jag skulle kunna baka och laga mer mat om jag visste att jag inte behövde stå och diska massor efteråt. Diska är jobbigt för min kropp och oftast måste jag dela upp de i två eller tre omgångar.


En ansiktsbehandling.
Min hy är ju katastrof och att få en stund för mig själv att njuta av och samtidigt få lite hjälp med min hy vore så skönt!


Ett frisör besök.
Jag låter ju mitt hår växa ut nu. Men de är slitet och jag har inte klippt mig på länge. De är väldigt otroligt ojämnt och just nu tappar jag massor av hår och de går av.

En massage.
Oj va min kropp skulle behöva de och njuta av de. Få trycka ut lite knutar och mjuka upp den. Och ta hand om mig själv lite.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar