söndag 11 december 2016

Ljusglimtar v 49



Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* sträck titta på en serie

* ett långt varmt bad

* få foto idéer

* en roadtrip med massa skitsnack och bra musik

* snaps från sonen

* fika med en barndomsvän

* när kompisen köper en egen tandborste till mig för att jag sover där så ofta

* sol

* ny städad lägenhet

* få en kram av min psykolog

* få hjälp när jag behöver de som mest

* testa VR glasögon

* få gråta ut i bästisens knä

* sova en hel natt

* åka på vildsvinssafari och se åtta älgar och tre rådjur. Men inga vildsvin

* vara barnvakt åt en treårig virvelvind

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar