söndag 4 december 2016

Ljusglimtar v 48



Varje söndag lägger jag upp mina ljusglimtar från veckan som gått. Små och stora saker som förgyllt mig vecka. Det är härligt att under veckan kunna skriva ner saker som gjort mig glad. Det ger mig tacksamhet över mitt liv och visar att jag har mycket att vara glad över i livet.

* titta på Youtube ihop med prinsen. Ligga nära och skratta

* fina sms från vänner

* sovmorgon

* krypa nära prinsen och ligga och mysa en stund på morgonen innan vi går upp

* ett fint mail

* röja upp i hemmet

* gå upp på morgonen och mötas av vår lilla gran som lyser så fint

* sträcktitta på Svartsjön

* sitta och titta på stjärnorna

* när serien vikings börjar igen

* gå runt och titta på alla fina ljus som folk har i sina fönster

* stå i köksfönstret och titta på snön som faller ner

* messa med en väldigt gammal kompis

* få snaps av sonen

* ligga på golvet och mysa med en stor hund

* värma sig vid en öppen brasa

* ha en liten kattunge i knät

* känna sig uppskattad

* gå på julmarknad med min syster

1 kommentar:

  1. Svar: Det är rätt skönt att åka runt själv också! Låter mysigt att sonen följer med ibland, och att ni har lite platser inplanerade inför sommaren - kul! Det är bra att ha saker att länga till :) Kram och trevlig måndag!

    SvaraRadera